خــــودم+حــــواســـم

♥واگـــویهــ هــایـــ نـسبتـاً اضطــراریـــ...♥ گفتمــ ایــ عشقــ منــ از چیز دگر میــ ترسمــ ♥

خــــودم+حــــواســـم

♥واگـــویهــ هــایـــ نـسبتـاً اضطــراریـــ...♥ گفتمــ ایــ عشقــ منــ از چیز دگر میــ ترسمــ ♥

پست 16: ×× با اینها! ××

دنیای من دو قسمت ناعادلانه بود
بسیار در خیالت و کمتر کنار تو
وقتی خیالت از خود تو مهربان تر است
از دوریت گلایه کنم همچنان ، که چه؟!

خوشبخت آن کسی ست که یک روز با شما
جغرافیای مشترکی را قدم زده ست
همراهی تو یک دو سه گامی مرا بس است
از این اضافه تر بشوی مهربان ، که چه؟

" علیرضا کیانی"

 

+ بااین شعرها خودمو گول میزنم!!

پست15: ×× کلافه ام ××

حالا میفهمم وقتی میگفتی:

 اگه یکی اسطوره افکارت باشه نمیتونی دورش کنی.

فکرم داره داغونم میکنه،

این فکر داغونم تویی!

میدونی؟

دوس دارم اینجا باشی نه سر کارت!

نه دانشکده!

نه هیچ جای دیگه!

نه!

تو چقد دل گنده ای؟

روزت مبارک...

روزم مبارک...

 

+ کلافه ام،داغونم،سردرگمم،گیج و ویجم،نمیدونم چم شده...

آه..

پست 14: ×× صبور!!! ××

مرسی ازت

مرسی که زود اومدی،خوشحالم کردی. 

انگار حرف دلمو شنیدی...

دلم میخواست دوباره بگی

ولی

عذرخواهی کردی و گفتی:"شرمندتم خیلی!!

فقط امید با تو بودن حتی تو خیال رو ازم نگیر "

این یعنی همون حرفا ولی یه جور دیگه!!!

نمیدونم شاید بخوای فردا بگی.؟

 

+ دختر صبوری نیستم!!!

پست 13: ×× میشه!!! ××

میشه یه باردیگه همون حرفا رو بزنی!لطفاً!

ـــ میدونم سر کارمیری،امتحانم که داری،خسته هم میشی،منم که اذیتت میکنم...

میشه یه بار دیگه باهام حرف بزنی؟

آه..

هنوز هیچی نشده دلم برات تنگ شده

گرچه از دستت دلخورم،ولی باز بهم بگو!!

مگه نمیگی:برات مهمم،همش به فکرمی،بهت آرامش میدم،دوست داری تو تنهایی ها کنارت باشم ...

ـــ  ولی تو فقط میگی:اذیتم نکن!دلیلشم دیشب گفتم که نمیتونم بگم!

خُب یه باردیگه بگو،منم اولش مِن و مِن کنم بعدش بگم:باشه!

 

+ چی میشه امروز زود بیای...منتظرتم!!!

پست12:×× نمی تونم! ××

وای!!

منو ببخش....لطفاً

منم خیلی دلم میخواست بگم :بهت فکر میکنم!

منم دوست دارم کنارت باشم!

منم به دوستی مثه تو احتیاج دارم!

منم با فکرکردن بهت آروم میشم!

ولی نتونستم!

یعنی،یعنی نمیتونم!!

نمیتونم کسی رو دوست داشته باشم!!!

باور کن...

 

+ همیشه یه ولی هست...

پست 11: ×× دلم گرفته! ××

دلـــم گــرفته....

دلـــم عـجـیب گرفته...

 

+منم همینطور!

پست10:×× درسته یا نه؟ ××

وای خدایا!!

دودلـــم!!!

نمیدونم

این کاری که میخوام انجام بدم...

درسته یا نه؟

وقتی یکی  تنها باشه،بگه کمکم میکنی؟

نباید کمک کنم؟

باید کمک کنم؟

 

+کمکم میکنی؟؟؟

پست9: ×× پُر کار ××

آسمون آبی تره

پررنگ تره

درختام قشنگ ترن..

معلوم نیست بارون،دیشب چه پاک کننده ای به کاربرده؟؟

ولی

روز پر کاریه ها!!!

 

+ آره،راست میگی.

پست8:×× کدوم؟ ××

خُب،حالا من چیکار کنم!!

هان!!!

کدوم کتاب رو قبل خواب بخونم؟؟

نمیدونم!

بابالنگ دراز؟

من گنجشک نیستم؟

ورونیکا تصمیم میگیرد بمیرد؟

 

+شازده کوچولو چطوره؟!!!

پست7:×× تغییر ××

اگه اینو نگم میترکم

مثه یه قورباغه که تو شیشه گیر کرده

اصلاً یه وضعیتیه!!!

مـــن

دلـــم

تـــغییر

میخواد

حتی شده یه کوچولو!

جایی نمیفروشن؟؟؟

 

+ زودتر،زودتر!!

پست6:×× هیس! ××

هیس!!!

فــقـــط

گوش کن...

انقدم حرف نزن

گوش کن...

 

+ باشه!!

پست5: ×× سـکوتِ ××

ســکوت

اینجا رو دوست دارم

خیلی دوست دارم

خیلی...

 

+اصلاً عالیه!!

پست 4: ×× چقد!!!! ××

وااااااااای

که چقد حرف نگفتنی دارم!!!

نه!

نه!

حرف گفتنی هم زیاد دارمممممممم....

 

+اوهوم،اوهوم..

پست3: ×× گوشه ××

چقد خوبه که یه گوشه دنج هس!

منم و

خودم و

حواسم و

حسم و

بارون و

این وب و

کسی نیس..

 

+آخیییییییییش

پست2: ×× ببار... ××

خــانم

یا

آقــای

بــــارونــــ

تــا

دلــت میخواد

بـبار...

 

+ هعییییی...

پست1: ×× اولین... ××

سلام به خودم

سلام به حواسم

سلام به

 My-rutine

my-feeling

ஜ۩ஜ گفتمــ ایـــ عشقـــ منــ از چیز دگر میترسمـــ ஜ۩ஜ

اینجا قرار استـــ یکـــ عددخانمــ باران واگویهــ هایشــ را داد شود؛
از هر چهــ کهــ پیششــ آید،از هر چهــ کهــ خوششــ آید،از خیلیــ چیزها
ازهر چهــ دلخور میــ شود،ازهرچهــ دلتنگــ،از کـاستیــها،از بودنها،نبودنها،
از دروغــ،نفرتـــ،ازخوشیـــ،ناخوشیـــ،لبخنــد،اشکــ،از لجبازیـــ از تنبیهــ !
ازپرتــ و پلاهایـــ زیر لبیــ هایشــ، ازپچــ پچـهایشــ،از...
از"خود+حواســ"شــ کهــ لعنتــ خدا بر او باد!!
بیــ سر و تهــ اند و درونیهــ  درونیــ البتهــ ،

با کدهاییـــ کهــ خود سر در میــ آوردشانـــ

خواهـ بخوانــ خواهـ رد شد...

ملالیــ نیستـــ سالها با"خود+حواســ"شــ بودهــ اینــ یکیــ همــ رویشــ!
فقطـ همینــ جایــ خالیـــ برایـــ اویــ متوهمــ زدهــ باشد،کفایتــ میـکند!!

نقطهــ تهـ خط .

           "گفتمــ بهــ هیچکســـ دلــ خودرا نمیدهمـــ
                           اما دلمــ برایــ همانــ هیچکســ گرفتــ"



پیوندها:

♥شوکران♥          ♥روزمرگی های من ( وبلاگ دیگرم)♥                  ♥یادم آرَد...(وبلاگ دیگرم♥
♥یادداشت های کلاغ پیر♥                 ♥آیین بلاگ♥                   
♥با تو هیچوقت از شک نخواهم گفت♥      ♥هذیان های نیمه بیداری♥ 
 ♥آتیش دل غمزده♥                  ♥فقط خودی♥
♥شعرهای عاشقانه♥                ♥من در زندگی ام♥ 
♥رازهای رازانی♥           ♥شاپرک بهاری♥            ♥کوله پشتی♥   
 ♥دیوونه♥          ♥گوگولی مگولی♥     
  ♥وبلاگ احمدصفری♥                 ♥کوتک نت♥     
  ♥عشق یکی خدام یکی♥               ♥آبادی♥