خــــودم+حــــواســـم

♥واگـــویهــ هــایـــ نـسبتـاً اضطــراریـــ...♥ گفتمــ ایــ عشقــ منــ از چیز دگر میــ ترسمــ ♥

خــــودم+حــــواســـم

♥واگـــویهــ هــایـــ نـسبتـاً اضطــراریـــ...♥ گفتمــ ایــ عشقــ منــ از چیز دگر میــ ترسمــ ♥

پست80: ×× کمــ آوردمــ ... ××

سختهــ

ولیــ

خانمـــ باران

اقــرار میکنهــ : کمــ  آوردهـ


+ فجیعــ...داغونــ...

++آخرینــ سنگر سکوتهـ...

نظرات 8 + ارسال نظر
khodai پنج‌شنبه 16 بهمن 1393 ساعت 15:55 http://khodai.persianblog.ir

سلام...برات ارزوی بهترین ها رو دارمان شا...که در برابر سختی هار محکم باشی و استوار

سلام

ممنونم خانم
امیدوارم سلامت و شاد باشید

مهدیس پنج‌شنبه 16 بهمن 1393 ساعت 14:56

خواهش میکنم عزیز

مهدیس پنج‌شنبه 16 بهمن 1393 ساعت 14:17

نه باران جان .من وب ندارم .چرا این حرفو میزنی؟

فکرکردم...ببخشید

مهدیس پنج‌شنبه 16 بهمن 1393 ساعت 13:34

باران جان راضی به زحمتت نیستم من هر روز بهت سر میزنم

It`s up to you!!!

(نکنه وب داری و ما رو قابل نمیدونی!)

شوکران پنج‌شنبه 16 بهمن 1393 ساعت 11:24 http://hajamoo.persianblog.ir

دل تو یابرای من ویا برای دیگری
به من نمی دهی نده دلت برای دیگری
من جوان ساده سرتورابپرورانم که تو
به وقت میوه دادنت کنی هوای دیگری
من این همه که تحمل شکنجه می کنم چرا
که اشنای من شوی نه اشنای دیگری
نه مثل من که جان خوددهم برای دیدنت
نه مثل تو که دم به دم کنی هوای دیگری
اگرجدا شدی اگراجازه ات نمی دهم
مراصدا کنی برو... بزن صدای دیگری
دمی به خود بیا ببین دراین سراب تازگی
نه دیگری سزای من نه توسزای دیگری

نوبت که به اولیارسید اسمان تپید

ممنونم از شما

دل بردی از من به یغما!!!!

مهدیس پنج‌شنبه 16 بهمن 1393 ساعت 02:35

باران جان من سعی میکنم کم کم ازددنیای مجازی فاصله بگیرم یه مدت وبلاگ داشتم تجربه فوق العاده ای بود .ولی تلخ هم بود .خلاصه اینکه از شانس بهره ای ندارم و لب دریا هم برم باید آفتابه ببرم با خودم به من که میرسد همیشه و همیشه آسمان می‌تپد

مهدیس عزیز
میدونم چی میگی...
ولی یه گوشه ای باشه که بتونم بیام پیشت خوبه ها

مگرنه دستور میدم بیان ببرنت سیاهچالا

امیر پنج‌شنبه 16 بهمن 1393 ساعت 01:45 http://mamalooo.persianblog.ir

وقتی خداوند از پشت ، دستهایش را روی چشمانم گذاشت
از لای انگشتانش آنقدر محو دیدن دنیا شدم
که فراموش کردم منتظر است نامش را صدا کنم . . .

زیباست
ممنونم امیر جان

شوکران چهارشنبه 15 بهمن 1393 ساعت 20:18 http://hajamoo.persianblog.ir

روزی که شکستم
چقدر بلند بود سکوت شکستم


صدای شکستن چه بلند بود!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد