خــــودم+حــــواســـم

♥واگـــویهــ هــایـــ نـسبتـاً اضطــراریـــ...♥ گفتمــ ایــ عشقــ منــ از چیز دگر میــ ترسمــ ♥

خــــودم+حــــواســـم

♥واگـــویهــ هــایـــ نـسبتـاً اضطــراریـــ...♥ گفتمــ ایــ عشقــ منــ از چیز دگر میــ ترسمــ ♥

پست93: ×× همیشهــ ... ××

باران میگهــ :
بعضیــ حرفها "همیشهــ همیشهــ"

باید تو دلتـــ بمونهــ و گفتهــ نشهــ !
و

این" درد بزرگیهــ" کهــ بخوایـــ بگیــ

ولیــ

نتونیــ ،ناییـــ برایـــ گفتنشــ نباشهــ...


+بیشتر زخمیــ میشیــ...!

+عمیقاً تکهــ ابریــ برایــ گفتنــ و سنگیــ برایــ شنیدنــ کمهــ .

نظرات 8 + ارسال نظر
pouya چهارشنبه 22 بهمن 1393 ساعت 14:01 http://aftabyazd.persianblog.ir

آدم های خاکی را دوست دارم
آنهایی که بدون هیچ انتظاری مهربانند و بوی محبت می دهند
آنهایی که هیچ ادعایی ندارند
و آنهایی که دلشان به وسعت دریاست
کم اند اما هستند

هرچه هستی
باش
اما
باش...
ممنونم ازشما

شوکران چهارشنبه 22 بهمن 1393 ساعت 13:14 http://hajamoo.persianblog.ir

اگرمن جای اوبودم برای خاطر تنها یکی مجنون صحراگرد بی سامان
هزاران لیلی نازافرین راکوبه کو اواره ودیوانه می کردم
موزیک پست بالا عالی است

ممنونم ازشما
لطف دارین

دورتر از من سه‌شنبه 21 بهمن 1393 ساعت 22:52 http://my14s.persianblog.ir

سل‍ام
قالب جدیدتون مبارکــــ باشه
شما که خونتون همیشه بارونیه ..
دعا کنید به ما هم بارون برسه ..
شاید نیاز به کمی معجزه داریم
موفق باشید .. یاعلی

سلام
ممنونم دوست عزیز
********************
دعایــ گوشهــ نشینانــ بلا بگرداند
چرا بهــ گوشهــ چشمیــ بهــ ما نمیـــ نگریــ
علی علی

عشق یکی خدام یکی سه‌شنبه 21 بهمن 1393 ساعت 19:43 http://honarkadehnew.persianblog.ir

چه جالب...
ناز را میکشیم
آه رامیکشیم
انتظار را میکشیم
فریاد رامیکشیم
درد را میکشیم
ولی بعداین همه سال انقدر نقاش خوبی نشده ایم که بتوانیم
دست بکشیم

واقعاً...
ممنونم ازشما

مادربزرگ می گفت: دل هر آدمی دری دارد.
هر کدام از این درها یک کلید بیشتر ندارند…

کلید ِ دل آدم دست خود ِ آدم نیست…
انگاری کلیدها را دم ِ خلقت پخش کرده اند بین آدمها
هر کسی یکی برداشته برای خودش…

می گفت بلند شو برو بگرد…

بگرد ببین کلید قلب کیست توی دستهایت؟…
ببین کلید قلبت کجاست؟…

"ببین کلید قلبت کجاست؟"
زیبا بود
ممنون

شوکران سه‌شنبه 21 بهمن 1393 ساعت 19:01 http://hajamoo.persianblog.ir

باشه اشکال نداره
ازبرای دیدن من بارها گشتند جمع
عاقلند اری چومن دیوانه کمتر دیده اند
جمله رادیوانه نامیدم چو بگشودند در
گربدست ایشان بدین نامم چرا نامیده اند
من یکی اینه ام کاندرمن این دیوانگان
خویشتن رادیده و برخویشتن خندیده اند
اب صاف ازجوی نوشیدم مراخواندند پست
گرچه خود خون یتیم وپیرزن نوشیده اند
خالی ازعقلند سرهائی که سنگ ما شکست
این گناه ازسنگ بود ازمن چرارنجیده اند
به که ازمن بازبستانند وزحمت کم کنند
غیرازین زنجیر گرچیزی بمن بخشیده اند
خداوندا شکر می کنم که بادیوانگان محشور بودم
این انسانهای بی ادعاو بزرگ

1.ممنونم ازشما قشنگه
همه مون دیوانه ایم
*********************************
2.از قیصر عزیز هم ممنونم
....
"....
انگار
فرصت برای حادثه
از دست رفته است
از ما گذشته است که کاری کنیم
کاری که دیگران نتوانند
فرصت برای حرف زیاد است
اما
اما اگر گریسته باشی...
آه...
مردن چقدر حوصله می‌خواهد
بی آن‌که در سراسر عمرت
یک روز، یک نفس
بی حس مرگ زیسته باشی!
انگار این سال‌ها که می‌گذرد
چندان که لازم است
دیوانه نیستم
احساس می کنم که پس از مرگ
عاقبت
یکروز
دیوانه می‌شوم!
شاید برای حادثه باید
گاهی کمی عجیب‌تر از این باشم
با این همه تفاوت
احساس می کنم که کمی بی‌تفاوتی
بد نیست
حس می کنم که انگار
نامم کمی کج است
و نام خانوادگی‌ام، نیز
از این هوای سربی
خسته است....."

شوکران سه‌شنبه 21 بهمن 1393 ساعت 16:06 http://hajamoo.persianblog.ir

مثل اینه ای برابرت باشم
توبگوئی ومن دفترت باشم
قرارشدازعشق دم نزنیم
درمسیر عاشقی قدم نزنیم

ممنونم قشنگه

در دلم راز غریبی است
مثل در چوبی که پشتش گرم است ،
به یک حیاط خلوت قدیمی
دنیای نور و آب
حوض و ماهی
جشن رنگ پنجرها
سبز زیستن
آبی آرامش عشق
و باغی از گل های قالی
با صد رج از رنج و شور و آواز
یک رج امید
یک رج آرامش
این رج برای تو ، رنگ آرزو
و تو دوست داری لی لی کنی زندگی را
با پرندگان ، با صدای خوب ِ زندگی
اما راز غریبی است دلم
مثل رازی که این در را بگشاید
باید دوید و رسید
به راز ، به سلام ترانه و باران

ممنون خیلی زیبا
این رج برای تو
رنگ آرزو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد