خــــودم+حــــواســـم

♥واگـــویهــ هــایـــ نـسبتـاً اضطــراریـــ...♥ گفتمــ ایــ عشقــ منــ از چیز دگر میــ ترسمــ ♥

خــــودم+حــــواســـم

♥واگـــویهــ هــایـــ نـسبتـاً اضطــراریـــ...♥ گفتمــ ایــ عشقــ منــ از چیز دگر میــ ترسمــ ♥

پست99: ×× یکــ "او" ××

باران میگهــ:
دلمــ یکــ"او"میــ خواهد

"او"ییــ کهـ تافتهــ جدابافتهــ ایــ باشد!

و
فقطـ گوشــ دهد!!
هر آنچهــ حرفــ"مگو"دارمــ 
هر آنچهــ در بیداریــ هایــ شبانهــ امــ باخود پچــ پچــ میکنمــ!

+توهمــ یکــ"او" همــ مرا بســ...

نظرات 1 + ارسال نظر
شوکران شنبه 25 بهمن 1393 ساعت 19:14 http://hajamoo.persianblog.ir

عزیزم دوستت دارم ولی باترس وپنهانی
که پنهان کردن یک عشق یعنی اوج ویرانی
تحمل کردن این رازازمن مرد نمی سازد
که روزی خسته خواهد شد دل ازاندوه طوفانی

بعد عمری دوباره دیدن تو، مانده ام بی قرار یعنی چه؟

عصر هر روز راس ساعت 5 ، آدمی بی قرار یعنی چه؟

در جواب سکوت من گفتی می روی تا دوباره برگردی

می روی عشق من نمی دانی بازی روزگار یعنی چه؟

رفتی و بی تو کل تقویمم، فصل تکراری زمستان شد

آه اردیبهشت زاده ی من! بی تو دیگر بهار یعنی چه؟

مثل ماهی کوچکی ناگاه دل به دریای کوسه ها زده ام

تو که حال مرا نداری تا حس کنی بی گدار یعنی چه؟

یک نگاه تو گیج و مستم کرد، توی آیینه خوب دقت کن!

مطمئنم تو هم نمی فهمی قهوه ای خمار یعنی چه؟

آه با این همه نمی مانم می روم تا به تو بفهمانم

توی قانون عشق بازی من معنی شاهکار یعنی چه؟

(محمد جلیلی)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد