خــــودم+حــــواســـم

♥واگـــویهــ هــایـــ نـسبتـاً اضطــراریـــ...♥ گفتمــ ایــ عشقــ منــ از چیز دگر میــ ترسمــ ♥

خــــودم+حــــواســـم

♥واگـــویهــ هــایـــ نـسبتـاً اضطــراریـــ...♥ گفتمــ ایــ عشقــ منــ از چیز دگر میــ ترسمــ ♥

پست104: ×× همهــ ...××

باران میگهــ :
چــرا!هر چقد کهـ امــروز چشمـامــ رو شستمــ !
یا خودمــ رو زدمــ بهــ کوریــ !

هر کتابیـــ رو  ورقــ زدمــ !
هر شعــریــ کهــ دیدمــ !

هر صداییـــ شنیدمــ !

بدجــور شبیهــ "تو" 

یا
لحظهــ رفتنـــ"تو" بود!

+درحسرتـــ ماهــ...(کلیک)


نظرات 10 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت 16:17

خدایا …!

گاهی که دلم از این و آن و زمین و زمان می گیــرد

نگاهم را به سوی تو و آسمـان می گیرم

و آنـقـدر با تــو درد دل می کنـم

تا کم کم چشـــــــــم هایم با ابـرهای بارانیت همراهی می کنند

و قلبـــم سبک می شود آنــوقــت تو می آیی و تــــــمـــــــــام

فضای دلـم را پر می کنی

و مـــــن دیـــــــگــــر آرام می شــــــوم

و احساس می کنم هیچ چیز نمی تواند مرا از پای دربیـاورد

چون تو را در قلبــــــــــــــم دارم …

whoisgod.persianblog.ir

خیلی ممنونم

مهسا دوشنبه 27 بهمن 1393 ساعت 13:14 http://manmenhayekhodam.persianblog.ir

باران جان ! یه پست گذاشتم فقط و فقط به خاطر تو و تقدیمش کردم به تو ... بیا و بخونش

مهسا جان
آخه...
باران کی باشه!!!

میس مهندس دوشنبه 27 بهمن 1393 ساعت 13:09

سلام باران جان
عزیززم منتظرتم بیای
رمزو داری یا نه؟
نظراتت خصوصی نداره نداشتی بگو واست بزارم

سلام میس مهندس عزیز
من اومدم و خوندم ....
رمز و یادمه

شوکران دوشنبه 27 بهمن 1393 ساعت 09:51 http://hajamoo.persianblog.ir

وقتی تونیستی
نه هست های ما چونان که بایدند...نه بایدها...
مثل همیشه اخرحرفم وحرف اخرم رابابغض می خورم
عمری است لبخندهای لاغرخودرا دردل ذخیره می کنم
باشد برای روز مبادا
امادرصفحه های تقویم روزی بنام روزمبادا نیست
ان روز هرچه باشد روزی شبیه دیروز روزی شبیه امروز یا فردا
روزی درست مثل همین روزهای ماست
اماکسی چه می داند ؟
شاید امروزنیز زوزمبادا باشد وقتی تونیستی
نه هست های ماچونان که بایدند نه باید ها... هرروز بی توروز مباداست

ممنون از شما بابت شعر زیبای قیصر عزیز

بی تو هرچیز
حاصلش
هیچ در هیچ
"سیدعلی میرافضلی"

مهسا دوشنبه 27 بهمن 1393 ساعت 09:29 http://mahsasadeghi.persianblog.ir

بارانم چقد حس خوبی به تو و احساست دارم ، به نامت ... عزیزم دوست گرانقدرم ، همیشه قدر گوهر گرانبهای وجودت را بدان گلم ...
اگه دوست داشتی به این وبلاگم هم سر بزن
http://manmenhayekhodam.persianblog.ir

مرسی از لطفت مهسا جان
باشه حتما
ممنون از شما عزیزم

مهدیس دوشنبه 27 بهمن 1393 ساعت 05:20

این ها ، آخرین سطرهای من است

فرض کن که من

رویایی بودم

که از زندگی تو گذر کردم

و یا بارانی بودم

که سیلاب شدم در کوچه های تان

سپس خاک ، آب را کشید و

من محو شدم

شاید هم خوابی زیبا بودم

تو بیدار شدی و من رفته بودم

مرا زیبا به یاد بیار

زیرا من تو را آن گونه که هستی

دوست داشتم

من، آخرین دوست تو

آخرین رازدار تو بودم که در آغوشم گریستی

و هیچ وقت، کاستی های ات را

به رویت نیاوردم

رنجیده خاطر شدم

اما سرزنش ات نکردم

مرا زیبا به یاد بیار

نامه هایی برایت نوشتم

شعرهایی برایت سرودم ، هر شب

که هنوز خیلی از آن ها را نخوانده ای

ثواب و عذابش ماند برای من

بی صدا از کنارت رفتم

و تو نیز مانند دیگران، به رفتنم پی نبردی

مرا زیبا به یاد بیار

برای تو،

شب های به یاد ماندنی باقی گذاشته ام

برای تو خسته ترین سحرگاهان را

لیخندهایم، چشم هایم و در آخر

صدایم را به یادگار گذاشته ام

زیباترین شعرهایم را

در نگاه چشمان تو خوانده ام

و سلام هایی ناگفته

در گوشه گوشه ی خانه

و خداحافظی

در تمام ایستگاه ها

به جا گذاشته ام

و تمام چیزهایی که در یک عشق

می توان یافت

مرا زیبا به یاد بیار

خواب هایت روی زانوهایم را

نوازش انگشتانم لابلای موهایت را

گرم کردن دستان یخ زده ات را

تمام لحظات شادمانی ات را به یاد بیار

بوسه هایم روی پیشانی ات را

فکر کن

به کسی که هر لحظه می تواند

در خانه ات را بزند

می دانی ، به شگفت آوردنت را دوست دارم

و این آخرین سورپرایز من برای تو باشد

تمام روزهایی که با تو سپری کرده ام را

به آتش می کشم

می روم

مرا زیبا به یاد بیار

1.من را کـــــم اما همیشـــــــــه دوست داشته باش
2.مـــــرا زیبا به خاطر بیار
3.ممنون از لطفت عزیزم
4.مهدیس
پادگان میروی آیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

علوی دوشنبه 27 بهمن 1393 ساعت 01:45 http://naghde1.persianblog.ir/

سلام خسته نباشی
به ما سربزن خوشحال می شیم

سلام آقای علوی
چه خوب که اومدین
باشه حتماً

مهدیس دوشنبه 27 بهمن 1393 ساعت 01:19 http://http:/

بدک نیستم باران جان
میدونی باران بعضی خواننده ها زور میزنن که خوب بخونن ولی هدایتی واقعا صداش خوبه
صدای خاص فقط برا استاد بنان هست و بس
خییییییییییییییلی ارامبخشه صداش

موافقم!

من شهرام ناظری رو ترجیح میدم

احمد صفری یکشنبه 26 بهمن 1393 ساعت 22:55 http://myahmadsafari.persianblog.ir

سلام دوست عزیز ممنون از حضور سبزتون.
من هم با افتخار شما را لینک کردم...

سلام جناب
خواهش میکنم
شما هم لینکی
ممنون ازلطفتون

مهدیس یکشنبه 26 بهمن 1393 ساعت 22:29

سلام
خوبی عزیز دلها؟
باران اهنگای محمد رضا هدایتی هم خیلی خوب هستن
بخصوص (کاشکی زمستون نبودم .دلبستگی و دلگیرم )
تو همین سایتی که اهنگ گروه چارتار رو گذاشتی برا دانلود هست
وقت کردی گوش کن

سلام
مرسی از شما
حالت چطوره؟؟
حتما ..
من کلا از صداهای خاص خوشم میاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد