خــــودم+حــــواســـم

♥واگـــویهــ هــایـــ نـسبتـاً اضطــراریـــ...♥ گفتمــ ایــ عشقــ منــ از چیز دگر میــ ترسمــ ♥

خــــودم+حــــواســـم

♥واگـــویهــ هــایـــ نـسبتـاً اضطــراریـــ...♥ گفتمــ ایــ عشقــ منــ از چیز دگر میــ ترسمــ ♥

پست110: ×× بگـو:باشـــ ××

  باران میگهــ :

  مگهــ معجــزهـ چیز عجیبیهــ !هانــ ؟
  - نمیشهــ خیالــ کـرد !

 خدا جونــ ، بگو:"باشــ"...لطفاً

  مگهــ اینکهــ بخوایــ کسیــ از نبود چیزهایــ سادهــ نابود شهــ، بمیرهــ...


+ "خیالــ کنــ کهــ غزالمــ

   بیــا و ضامنــ "مــا" شو" (کلیک)

باور کنـــ، همهــ مونــ یکـــ نفســ تازهــ میخواییمــ...


× بعداً نوشتـــ :دلمــ گــرفتهــ...اما ان الله مَعــنا!

نظرات 20 + ارسال نظر
پنج‌شنبه 7 اسفند 1393 ساعت 12:38 http://hesar68.blogfa.com/

ولنتاین هم رفت و عشقت بهت کادو نداد؟؟؟
.
.
.
.
.
.
باهاش بهم نزنیا!!!
نگهش دار چهارشنبه سوری آتیشش بزن...
**********
من عاجزانه از مسئولین تقاضا دارم ، اینترنت سراسر کشور رو به مدت 2 روز قطع کنن ،
ما سریع کارای عید و خونه تکونیمون رو انجام بدیم .
خدا شاهده اینجوری خیلی سخته ، با دست خیس با این گوشی ها نمیشه کار کرد .
مسئولین رسیدگی کنن لدفن ...
**********
. ﻋِــﻠﻢ ﺑﻬﺘﺮ ﺍﺳﺖ ﯾﺎ پسر؟
.
.
.
.
.
.
ﻭ ﺑَــــﺮﺍﯼ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﺑﺎﺭ ﺩﺭ ﺗﺎﺭﯾﺦ ﺑﺸﺮﯼ علم ﭘﯿﺮﻭﺯ ﺷﺪ !!!
**********
دقت کردین وقتی زیر گلگیر سمت چپ پشت ماشین قسمت داخلی لک بشه
آقایون همون لحظه فهمیدن؟




حالا کافیه شما برید موهای مشکی تونو ، بلوند کنید


شب که میان بعد از یک و ساعت و نیم محو موندن و زل زدن میگن :




یه فرقی کردی !!
ابرو برداشتی؟؟؟
**********
آیا از چربیهای اضافه خود خسته شده اید.؟!

آیا از کوتاهی قد خود خسته شده اید.؟!

آیا از ریزش موهایتان خسته شده اید.؟! ⊙_๏

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

خسته نباشی کوتوله ی کچل چاق خدا قوت....
**********
I’m baby of river
I’m seven colors snake
I’m not afraid of anyone
Because i’m the end of line












ترجمه :
موبچهٔ شطُم
مو مار هفت خطُم
زِ کَس نمیترسُم
مو آخر خطُّم ... :))
**********
یـه دوس‌ پسر موفرفری هم نداریم، لُــپش رو بکشیم بگیم: چطوری بَـبَـعیه من؟!
اونم ذوق کنه . . . بگه: بَـــــــــــــــــــــــــــع

**********
یه دﻗﯿﻘﻪ ﺍﯾﻦ ﻣﺘﻦ ﺭﻭ ﺑﺨﻮﻧﯿﻦ:
I have 24 years old
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
خدا وکیلی ﮐﯿﺎ اینجوری ﺧﻮﻧﺪﻥ:

آﯼ ﻫَﻮ " بیست و چهار " ﯾِﺮﺯ ﺍُﻟﺪ...!!!
**********
داشتم از عرض خیابون رد میشدم سمت راستمو نگاه کردم که یه ماشین از خیابون اصلی اومد تو فرعی .. (از این ماشین خارجیا بود فرمون انگلیسی)
یهو پسره کنارم بود داد زد یا ابرفرررررض برید کنار ماشین راننده نداره ...
**********
زندگی جاریست...!

.

.

.
نمیدونم شایدم خواهر شوهری چیزی باشه!!!
ولی در هر صورت از قوم شوهره ، چون بدجور رو اعصابه...

ممنونم...
کیانا خانم بودی..درسته؟

عشق یکی خدام یکی پنج‌شنبه 7 اسفند 1393 ساعت 11:18 http://honarkadehnew.persianblog.ir

سلام عزیزم آپم بدو بیا

سلام خانم

مهسا چهارشنبه 6 اسفند 1393 ساعت 23:23 http://mahsasadeghi.persianblog.ir

باران جان حالت خوبه عزیزم ؟

سلام مهسا جان
اییی...
هستم !!

یــــــاســـــــــ چهارشنبه 6 اسفند 1393 ساعت 13:52 http://banooye-irani.persianblog.ir/

مهم‌ترین کاری که هر کدام از ما، در این دنیای بزرگ باید انجام بدهیم ؛ این‌ست که «خودمان» را، برترین و تازه‌ترین آدم دنیا، بکنیم. چراکه همین بهترین دستاورد را - که خودمان باشیم - قرار است به بچه‌هایمان و همه‌ی کسانی که دوست‌شان داریم، بدهیم!…

همه‌چیز، از خودمان شروع می‌شود. هیچ‌کس، نمی‌تواند برای ما کاری بکند!… از هیچ‌چیز و هیچ‌کس، هیچ انتظاری نباید داشته باشیم. تا خودمان تغییر نکنیم ، هیچ چیز، تغییر نمی کند!

ممنونم از شما یــــاســـــــ عزیز

مهسا سه‌شنبه 5 اسفند 1393 ساعت 22:11 http://mahsasadeghi.persianblog.ir

ُسلام باران عزیزم خانوم مهربونم .... عزیزم انشالله به حاجت قلبیت برسی و مطمئن باش که میرسی چون قلب پاکی داری .... انشالله خود حضرت ضامن شما باشن همیشه و همه جا ... موفق باشی گلم ...

سلام عزیزم
حال شما؟؟
سلامت باشیووممنونم ازت عزیزم
***********
"حاجت"؟؟؟
من
سکوت
میکنم!

سناحسینی دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 23:49 http://sanahosseini.persianblog.ir

وب خیلی جالبی داری.چه سبک نوشته جالبی.قالب خوبی هم داری!واقعا خوشم اومد.لینک شدی. به منم سر بزن منتظر می مونم.

ممنونم ازشما سنا خانم...قربانت...حتما لینک میشی

khodai دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 23:42 http://khodai.persianblog.ir


باید امشب بروم
من که از بازترین پنجره با مردم این ناحیه صحبت کردم
حرفی از جنس زمان نشنیدم
هیچ چشمی عاشقانه به زمین خیره نبود
کسی از دیدن یک باغچه مجذوب نشد
هیچ کس زاغچه ای را سر یک مزرعه جدی نگرفت ... سهراب سپهری

ممنونم ازشما خانم...خیلی لطف کردین

khodai دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 23:38 http://khodai.persianblog.ir

برای من
دوست داشتن
آخرین دلیل دانایی است
اما هوا همیشه آفتابی نیست
عشق همیشه علامت رستگاری نیست
و من گاهی اوقات مجبورم
به آرامش عمیق سنگ حسادت کنم
چقدر خیالش آسوده است
چقدر تحمل سکوتش طولانی ست
چقدر ...

ممنون ومتشکربابت شعرزیبا

khodai دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 23:37 http://khodai.persianblog.ir

ای دست خدا و فوق هر دست علی ای رشته ی کائنات در دست علی دست من و دامنت که امروز تورا قنداقه ی زینب است در دست علی... میلاد بانوی صبر و گذشت بر شما مبارک باد..

مرسیی....لطف کردین....من هم تبریک عرض میکنم....هزاران هزار شاخه گل تقدیم شما

سپیده دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 23:12 http://akhmatovakon.persianblog.ir

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا

واسه خدا هیچ کاری محال و غیرممکن نیست .. خیلی اپ قشنگی بود عزیزم

مرسی عزیزممممم

سپیده دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 23:10 http://akhmatovakon.persianblog.ir

سلام باران جون خوبی عزیزم ؟
مرسی که به وبم سرزدی .. در مورد آقای حاج عمو که پرسیده بودین من نبودم . ولی همیشه براشون دعا می کنم ایشالله خیلی زود حالشون خوب شه و سلامتیشونو بدست بیارن

سلام دوست عزیزم...ممنونم ازلطفتون...سلامت باشید ...باز ممنونم

عشق یکی خدام یکی دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 21:07 http://honarkadehnew.persianblog.ir

دنیــــا فهمـید خیلی حــقیر است وقتی گفتم :



یک تارمــوی "تــــــــــ♥ـــــــو " را به او نمیدهم...

ممنون از لطفت دوست عزیزم

عشق یکی خدام یکی دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 21:05 http://honarkadehnew.persianblog.ir

ــ یکـــ دخــترمـ ✔ مـیـبینــمــ ... مـیـفهـممــ ... ✔ امـآ ســکوتــــ مـیکــنمــ تـآ تـو نـفهـمیـــ ... ✔ حـوآسـمــ بـهـ تـمـآمــ جــزئیـآتــــ ایـنــ دنـیــآ هـســتـــــ ✔ تـمــآمــ و کـمـآلـــ ... بـیـ هـیچـــ سـآنـســوریـــ ... ✔ مـنــ یـکــــ دخـترمــ ✔ دلـمــ کـهـ بـشــکنــد ✔ دیـگــر بـند نـمیــخـــورد ...! ✔ امــآ بـهـ رویـتـــ نـمیــ آورمـــ کـهـ زخــمشــ نـآعـلـآجــ اســتـــــ ... ✔ نـآعـلـآجــ اسـتـــ و ... شــآیـد هـمیـشـــگیـــ ... ✔ مـنــ یـکـــ دخـترمــ ✔ و گـآهـیـــ مـیـــآنـــ ایـنـــ هـمهـ انـســـآنـــ نــرمـآلـــ ✔کـمــ مــیــ آورمــ از مــآنـدنــ ، خـستـهـ مـیــشــــومــ ... ✔ مـیبــرمــ ...! ✔ مـنـــ یـکـــ دخـترمـــ ✔ صـــآفــــمــ ✔ ســآدهـ امــ ✔ ایـنـــ دخـتر بـودنـــ رآ دوسـتـــ دآرمـــ ...!

✔ منم دوست دارم✔
مرسی عزیزم

ㄟ(ツ)ㄏ دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 17:16 http://hesar68.blogfa.com

دیگه هیچی مثل سابق نیست
*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

امروزداشتم بیسکویت مادرمیخوردم...

مزه عمه میداد!!!!!!!!!!!!

وایییی

ㄟ(ツ)ㄏ دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 16:21 http://hesar68.blogfa.com

الان داغید نمی فهمین!
.
.
.
.
.
فردا که تو پروفایلم زدم متاهل . . .
میفهمین چه خانومی بودم!!!!
**********
به سلامتی دهه شصتیاااا که خیلی ماهن
.
.
.
حتی خانم هایده براشون یه ترانه زیبا خونده
" تو ای ساغر هستی ... به کامم ننه شصتی ..."
.
.
روحش شاد
**********
اون موقع که من 18 سالم بود میرفتم تو اینترنت همه پروفسور 40 ساله بودن
اما حالا که ما یکم سن و سال دار شدیم میام تو اینترنت همه 18 سالشونه!!!!
**********
دختر: بیا خواستگاریم،
پسر: صدات نمیاد ، بلندتر صحبت کن!
دختر: گفتم بیااااا خوااااستگاریم،
پسر: صداتو برای من بلند میکنی؟؟؟
هرچی بین ما بود تموم شد...!!!
**********
حتی اگه شاعرا به صراحت میگفتن:
عزیزم دلم واست تنگ شده، بیا بریم بیرون
.
.
.
.
.
.
.
بازم معلمای ادبیات میگفتن منظور شاعر معشوق الهی و عروج به سمت خدا بوده ^_^
**********
این مجریای برنامه ها آخر برنامه هاشون میگن:
هفته ی دیگه همین روز و همین ساعت منتظر ما باشید
خو آخه احمق همین ساعت که باز آخر برنامه میرسیم!!!
**********
مجری: فامیل دور چرا ببعی رو گذاشتی رو سرت!؟
فامیل: آقای مجری امروز یه دکتره تو ماهواره میگفت اگه پشکل گوسفند بمالین رو سرتون موهاتون دوباره درمیاد
ببعی: دَدی انقد حرف نزن تمرکزم بهم میریزه!
فامیل: سیرداغ ببینم! 2ساعته داری تلاش میکنی هنوز موفق نشدی! من از بچگی آرزوم بوده مو داشته باشم،تو آخرش گند میزنی به آرمانهای من!
ببعی: دستشوییم نمیاد...
فامیل: به آبشار فکر کن...نه نه اون مال یه چیز دیگه س...به وضعیت اقتصادیمون فکر کن! ولی فقط به وضع ده یازده سال پیش فکر کنی ها،میترسم اگه به جلوتر فکر کنی کل هیکلم مو دربیاره!
مجری: آخه آدم واس خوشگلی هر کاری میکنه؟ واقعاٌ عقل هم چیز به درد بخوریه!
فامیل: نه آقای مجری...تو این دوره زمونه ای که مردم عقلشون به چشمشونه پشکل بیشتر به درد آدم میخوره!
**********
دو سه روز بود با پدرم چپ بودم وحرف نمیزدم....واسه ازدواج! یه روز صبح بهش گفتم: سلام
گفت:سلام ......... چرا ازدواج نمیکنی؟؟!!
گفتم: غلط کردم!
گفت:اها دیگه میخوای عوض شی و ازدواج کنی؟!
گفتم:نه....غلط کردم از اینکه گفتم سلام!
والا..... حد اقل بزار 10دقیقه بگذره بعد بگو!


مرسی از لطفت دوست عزیز

pouya یکشنبه 3 اسفند 1393 ساعت 23:27 http://aftabyazd.persianblog.ir

برای من
دوست داشتن
آخرین دلیل دانایی است
اما هوا همیشه آفتابی نیست
عشق همیشه علامت رستگاری نیست
و من گاهی اوقات مجبورم
به آرامش عمیق سنگ حسادت کنم
چقدر خیالش آسوده است
چقدر تحمل سکوتش طولانی ست
چقدر ...

علی صالحی

اما
همیشه
عشق
علامت رستگاری نیست
ممنونم

امیر یکشنبه 3 اسفند 1393 ساعت 22:26 http://mamalooo.persianblog.ir

سلام خوبی

سلام..ممنون از لطفت
شماچطوری؟

فرشید یکشنبه 3 اسفند 1393 ساعت 20:17

من هم حضور دارم
ولی نظری ندارم
شاید خندتون بگیره
همیشه کلی وقت میذارم که مطالب شما رو که با کلمات مقطع نوشته میشن به دقت بخونم و چند بار هم می خونم ولی همیشه فقط 40الی 50 درصدشو می فهمم(عکس آدمک خنگول ) وبقیه اش رو درک نمی کنم شایدم برداشت من مصداق "هرکسی از ظن خود شد یار من باشه"
ولی به هر حال
ممنونم از اینکه به مطالب ناقص من هم گاهی سر می زنید و منو دلگرم می کنید

1."حضور" :جناب من منظورم بارون بود بارونِ خدا..
منم از حضور شما خوشحال میشم دوست عزیز

2.یعنی انقد اوضاع "پرت وپلاهام" افتضاحه و واضح نیستن که متوجه نمیشین...من چرا فکر میکردم انقدر روشن مینویسم! من معمولاً حرفایی که باخودم میزنم رو مینویسم..یا با خدا یا آدمای دیگه!شاید اینا رو متوجه نشین که با کی حرف میزنم درسته؟؟
آخی...باید ببخشید چقدر عذاب میکشین!وبعدش بیخیال میشین!

خب،هرجاییش که مفهموم نیست بپرسین!!

3.خواهش میکنم این حرفا چیه!فقط اگه عکس جک و جونور نذارین خیلی خوب میشه...میدونین که میترسم

4.تبصره:واقعا ممنونم از اینکه میایین و چندبارکی حرفهای باران رو میخونین

saeed یکشنبه 3 اسفند 1393 ساعت 16:45 http://saeeedddd.persianblog.ir/

خود امام رضا حاجتاتو بده
کارت درسته مهربون
ایشاالله عید نائب الزیارتتم

ممونم جناب
اگه
خدا
بخواد

آمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد