خــــودم+حــــواســـم

♥واگـــویهــ هــایـــ نـسبتـاً اضطــراریـــ...♥ گفتمــ ایــ عشقــ منــ از چیز دگر میــ ترسمــ ♥

خــــودم+حــــواســـم

♥واگـــویهــ هــایـــ نـسبتـاً اضطــراریـــ...♥ گفتمــ ایــ عشقــ منــ از چیز دگر میــ ترسمــ ♥

پست111: ×× ثابتـــ ××

باران مینویسهــ:

- .

  .

  .


- محضهــ خالیــ نبودنـــ عریضهــ..

"خدایا عشق درمانی به غیر از مرگ می خواهد
 که من می میرم از این درد و درمانی نمی بینم
 "



+منــ بعد پ.ن ثابتـمــ اینهــ "دلمــ گــرفتهــ از خیلیا اما...
ان الله معنا !"

نظرات 6 + ارسال نظر
زرین قلم یکشنبه 10 اسفند 1393 ساعت 16:36 http://akhtaran.persianblog.ir/

دل شما کاروانسرا نیست
نگذارید دیگران وسط دل شما
خستگی رابطه های قبلیشان را در کنند

آدم است و اشتباه......

مهسا جمعه 8 اسفند 1393 ساعت 23:17 http://mahsasadeghi.persianblog.ir

سلام باران عزیزم ... خوبی ؟ به معنای واقعی کلمه می پرسم واقعا خوبی ؟ حالت چطور است ؟ دلم نمی خواد غمگین باشی دوست خوبم

سلام مهسا جانحال شما چطوره؟؟
نمیخوام دروغ بگم....
حال مرا نپرس که هنجارها مرا
مجبور میکنند بگویم که بهترم
"نجمه زارع"

pouya جمعه 8 اسفند 1393 ساعت 09:12 http://aftabyazd.persianblog.ir

جمعه ها طبع من احساس تغزل دارد

ناخودآگاه به سمت تو تمایل دارد

بی تو چندیست که در کار زمین حیرانم

مانده ام بی تو چرا باغچه ام گل دارد

شاید این باغچه ده قرن به استقبالت

فرش گسترده و در دست گلایل دارد

تا به کی یکسره یکریز نباشی شب و روز

ماه مخفی شدنش نیز تعادل دارد

کودکی فال فروش است و به عشقت هر روز

می خرم از پسرک هر چه تفال دارد

یازده پله زمین رفت به سمت ملکوت

یک قدم مانده زمین شوق تکامل دارد

هیچ سنگی نشود سنگ صبورت ، تنها

تکیه بر کعبه بزن ، کعبه تحمل دارد...

سید حمید رضا برقعی

ممنونم ازشما بابت این شعر زیبا

مهدیس پنج‌شنبه 7 اسفند 1393 ساعت 14:28

سلام
باران وب حاج عمو نوشتی میخوای بری
کجا؟
وبتو میخوای ببندی؟

سلام..حالت چطوره مهدیس جون
کجا؟اون دنیا


آره ..واقعاً میخواستم ببندم
منتها
قول دادن "مسئولیت"هم میاره........بدجور!!!
و من دوست ندارم بدقول بشم.

متأسفانه هستم!

میس مهندس پنج‌شنبه 7 اسفند 1393 ساعت 13:45

عزیزه دلم ...
من دوست ندارم هربار که میای اینجا حالت بدبشه ...
میخوای برمیدارمش [نگران]

نه نه!
بذار باشه
من
یه
مازوخیستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد