خــــودم+حــــواســـم

♥واگـــویهــ هــایـــ نـسبتـاً اضطــراریـــ...♥ گفتمــ ایــ عشقــ منــ از چیز دگر میــ ترسمــ ♥

خــــودم+حــــواســـم

♥واگـــویهــ هــایـــ نـسبتـاً اضطــراریـــ...♥ گفتمــ ایــ عشقــ منــ از چیز دگر میــ ترسمــ ♥

پست121: ×× ولیـــ ××

باران میگهــ :

امــروز دلشــ خواستـــ بهــ شدتـــ بدوئهــ !

ولیـــ رمقیـــ تو پاهاشـــ نبود!

خواستـــ حرفـــ بزنهـــ
ولیـــ تار صوتیـــ ایـــ نداشتـــ !

میــ خواستـــ گــریهــ کنهــ !
ولیـــ اشکیـــ نداشتـــ...


+آیا خدا نگرانـــ باران همــ میشهــ ؟
+دلمــ گـرفتهــ...اما...ان الله مـعـنا!(کـلیکـــ)

نظرات 5 + ارسال نظر
maryam چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 11:40 http://www.delbarenaz2.blogfa.com

از خودم بدم آمد ، وقتی که به پسرک گفتم :

کفش هایم را خوب رنگ کن و او گفت :

خاطرت جمع باشد مثل سرنوشتم برایت سیاه می کنم
بهم سربزنی خوشحال میشم

روزگارِ دیگه چه میشه کرد!!!!

خواهش میکنم

دورتر از من شنبه 23 اسفند 1393 ساعت 14:52 http://my14s.persianblog.ir

حتا اینا .. اگه یه فرصت نباشن .. پس زندگی چیه؟؟
فرصتی که خدانگران باران بشه!..

باران
مطمئن نیست
هنوز مشکوکه!!
به خیلی چیزها.....

پیشتاز اسپرت چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 12:51 http://pishtazsportteach1.persianblog.ir


saeed سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 22:43 http://saeeedddd.persianblog.ir/

بـــه خودم آمدم انگار تویـــی در من بود
این کمی بیشتر از دل به کسی بستن بود

من تورا دیدم و آرام به خاک افتادم
و از آن روز کـــه در بند تـــوام آزادم

مممونم بابت فرستادن شعرآقای آذر

سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 16:55 http://hesar68.blogfa.com/

پیرمرده دم عابر بانک کارتشو داده بم میگه موجودی بگیر برام
موجودی گرفتم بش میگم 5هزار تومنه
کارتشو گرفته میگه خاک برسرت با این موجودی گرفتنت ورفت!!!
**********
یه هم رفتم دست کشیدم رو آفتابه ، ازش یه غول اومد بیرون

.
بهم گفت آرزو کن

.
گفتم یه خونه میخوام , گفت خب من اگه خونه داشتم تو آفتابه میخوابیدم !!؟؟

.
خیلی منطقی بود لامصب!!
**********
دختره نوشته :
چه مسخره است !
سوال امتحانی که می گویید: جای خالی را با گزینه ی مناسب پر کنید... !
من اگه می تونستم جای خالی "تو" را پر می کردم ..
.
.
.
پسره زیرش کامنت گذاشته: گند زدی تو امتحانت گردن بقیه ننداز :))))
**********
خانمه میره بانک یارانه اش رو بگیره
بانکیه میگه: بریزمش به حساب جاریتون؟
خانمه میگه: نه بریز به حساب خودم، جاریم بمیره ایشاالا! تو بانکم هواشو دارن!!
**********
امروز دختره زنگ زده بود رادیو آوا قسمت ترانه های درخواستی !
بعد از اینکه اهنگ مورد نظرش رو گفت ، آخرش گفت:
لطف کنید صداشم زیاد کنید!!
.
.
.
.
.
.
.
.
خدایی دیگه واسه قیامت آماده باشید!!!
**********
در دادگاه قاضی اعلام کرد این آقا با چکش زنش رو کشته و به اعدام محکوم شد.
یارو بلند شد به متهم گفت:تف تو صورتت،بیشرف..
قاضی گفت: آقا بشین سرجات به شما چه مربوطه؟
یارو گفت:دوسال همسایشم میگم چکش داری میگه نه!!!

مرسی عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد