خــــودم+حــــواســـم

♥واگـــویهــ هــایـــ نـسبتـاً اضطــراریـــ...♥ گفتمــ ایــ عشقــ منــ از چیز دگر میــ ترسمــ ♥

خــــودم+حــــواســـم

♥واگـــویهــ هــایـــ نـسبتـاً اضطــراریـــ...♥ گفتمــ ایــ عشقــ منــ از چیز دگر میــ ترسمــ ♥

پست122: ×× گـُـمــ ××

باران مینویسهــ:

یکــ عدد باران

میانــ اینــ همهــ "نیزهــ "
گمــ شدهــ استـــ ...


+ چطوریــ درشونـــ بیارمـــ ؟
+ دلــمــ...اما...ان الله معــنا!(کـلیکــ)

نظرات 11 + ارسال نظر
رعنا چهارشنبه 19 فروردین 1394 ساعت 19:23 http://manokhodamokhoda.persianblog.ir/

باران جان نیزه ها هستن ولی تو بشورشون به امید تیکه کلام ان الله معنا

ممنونم رعنا خانم عزیز

mikaeil یکشنبه 24 اسفند 1393 ساعت 11:58 http://mikikam.persianblog.ir

بختی دارم چو چشم خسرو همه خواب



چشمی دارم چو لعل شیرین همه اب



جسمی دارم چو جان مجنون همه درد



جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

مرسی از لطفتون
قشنگه

دورتر از من شنبه 23 اسفند 1393 ساعت 14:49 http://my14s.persianblog.ir

یک عدد باران ..
میان این همه نیزه ..
اگر قرار باشه نیزه مخاطب باران باشه .. پس نیزه بودنش هیچ تاثیری روی باران نمیذازه .. حتا چیزدیگه ای بودنشان!

همین "بودنشون" مسئله ست!!!

شنبه 23 اسفند 1393 ساعت 12:12 http://hesar68.blogfa.com/

سلام آبجی باران
پس کامنتا من کوووووووو؟؟؟؟؟!!!!!!!

سلام عزیزم
الهی نگران نباش عزیزم
هروقت کامنت بیاد من تأیید میکنم باجون و دل

شنبه 23 اسفند 1393 ساعت 12:12 http://hesar68.blogfa.com/

یه سوال
شنبه ساعت 2:30عید میشه،دیروزشم که میشه بیستو نهم،که ساعت 12 تموم میشه....
اونوقت از 12 تا 2:30 چه تاریخیه؟!!!!
وقت اضافست؟!!
**********
ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺍﻭﻣﺪﻡ ﺧﻮﻧﻪ ،
ﺩﯾﺪﻡ ﺟﻮ ﺧﻮﻧﻪ ﺷﺪﻩ ﻣﺜﻞ ﺯﻣﺎﻥ ﺑﺎﺯﺩﯾﺪ ﺭﺋﯿﺲ جمهور !
ﻓﻀﺎ ﮐﺎﻣﻼ ﺍﻣﻨﯿﺘﯽ ﺑﻮﺩ !
ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ ﺁﺟﯿﻞ ﻋﯿﺪﻭ ﺧﺮﯾﺪﻥ :|
**********

امسال عید علاوه بر میوه و شیرینی،
باید چند گیگ اینترنتم برای پذیرایی از مهمونامون بخریم !
وسط مهمونی هم هی بگیم خواهش میکنم تعارف نکنین،
از اون فیلم گنده ها دانلود کنین !
مهمون هم بگه : دست شما درد نکنه،
آخه چند جای دیگه رفتیم فیلم دونی مون پر شده !
ایشالا سر فرصت خدمت میرسیم فیلم سینمایی Full HD دانلود میکنیم :|
**********
پسره تو خارج زندگی می کنه یه عکس از برگه اسم فامیل گذاشته
نوشته یادش به خیر ایران بودیم از اینا بازی می کردیم.
خب میدون آزادی که نیس اونجا نباشه. یه تیکه کاغذه دیگه بازی کن همونجا!!!
**********
چطور ما الان به قدیمی ها میگیم کفتر باز
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.چند ساله دیگه نوه هامون به ما میگن شما کلش باز بودی؟:|
**********
بچه های دمتون گرم ما نه تنها ایران رو به خودکفایی کامل در زمینه جک رسوندیم
بلکه کم کم می تونیم صادرات جک هم به کشورهای دیگه داشته باشیم!!!!
**********
براش فقط یه هوس بودم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ایرانسلو میگم.
یه چند وقته شارژ ﻧﺪﺍﺭﻡ دیگه بهم پیام نمیده!!!
**********
پت و مت رو میبرن جهنم
وسط راه بهشون میگن بهتون یه آوانس میدیم
میگن چیه ؟
میگن اینجا 2 نوع جهنم داریم، یکی جهنم ایرانی ها، یکی جهنم خارجی ها
میپرسن فرقش چیه ؟
میگن تو جهنم خارجی ها هفته ای یه بار قیـر داغ میریزن تو دهنتون، اما تو جهنم ایرانی ها هر روز!
خلاصه پت میگه من میرم تو جهنم خارجیا و مت هم میاد تو جهنم ایرانیا ...
یه چند ماهه بعد پت میبینه خیلی ناجوره اینجا! میگه بیچاره مت که هر روز قیر میخوره
خلاص میره میبینه مت با رفیقاش نشستن دارن حال میکنن و خبری هم از قیر داغ نیست، پت میگه جریان چیه ؟
میگن بابا اینجا جهنم ایرانی هاست، یه روز قیر نیست، یه روز قیر هست، قیف نیست، یه روز دو تاش هست، یارو نمیاد سر کار، یه روز هم که همه چی جوره، بخشنامه میاد نریزین

خیلی جالب بود.مرسی ممنوننننننننننمممممممم

فرشید پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 23:21 http://separaein.persianblog.ir

عشق یکی خدام یکی پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 11:16 http://honarkadehnew.persianblog.ir

عشق های ممنوع عشق های واقعی اند ...

چون هیچ اجباری به حفظ رابطه نیست و فقط بخاطرعلاقست ...

اگه کسی رو دارید که با وجود تمام مشکلات ریسک می کنه

و شما رو عاشقانه دوست داره

قدرش رو بدونید

چه جالب!!
مرسی عزیز

عزیزم بسیارزیبابود

ممنونم

عشق یکی خدام یکی پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 11:14 http://honarkadehnew.persianblog.ir

گاهــی اوقات بـــی قانونی ؛

عجیب بیداد می کند در عاشقـــی ….

یکی دور می زند …

امــا ….

دیگری جــریمه میشــود و تـــاوان میپردازد …

هعیییی
ممنونم ازشما

saeed چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 23:06 http://saeeedddd.persianblog.ir/

سلام خوش اخلاق
آهنگ علی زند وکیلی روی وبت عالیه مهربون
این سری ننوشتی +دلم گرفته...اما...ان الله معنا!
نوشتی +دلم...اما...ان الله معنا!
من به جاش برات سه نقطه هاتو پر کردم
+دلم روشنه اما نمیدانم، ان الله معنا!
امیدوارم همیشه شاد و سر حال باشی
ممننم که هستی
مواظب خودت باش

سلام جناب
ممنونم خوبه که خوشتون اومد
بین
نیزه ها
دلی
هم می مونه مگه
تا... پر شه!
سلامت باشید
مرسی ازشما
شما هم دوست عزیز

عاطفه چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 21:03

عالی بود گل من.بازم بنویس

هعیی..خواهش میکنم.ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد