خــــودم+حــــواســـم

♥واگـــویهــ هــایـــ نـسبتـاً اضطــراریـــ...♥ گفتمــ ایــ عشقــ منــ از چیز دگر میــ ترسمــ ♥

خــــودم+حــــواســـم

♥واگـــویهــ هــایـــ نـسبتـاً اضطــراریـــ...♥ گفتمــ ایــ عشقــ منــ از چیز دگر میــ ترسمــ ♥

پست125: ×× دَمـِ عیدیــ ××

باران مینویسهــ :
بهـ اندازهـ تمومــ روزهایـــ کمرنگــ تر از آبیــ هامــ!

بهـ اندارهـ تمومــ شبــ هایــ پررنگــ تر از کــبودیــ هامــ !
بهـ اندازهــ تمومــ جوابــ هایـــ سرد و کالـمــ !
بهـ اندازهــ تمومــ ناگفتهــ هایــ عمداً نگفتهــ امــ!
بهـ اندازهــ تمومــ گفتهــ هایــ تلخــ شدهــ امــ !
بهـ اندازهــ تمومــ شهریورها، بارانــ ها ، خزانــ ها و اسفند هامــ !
بهـ اندازهــ تمومــ بودنــ ها و نبودنــ هامــ !
بهـ اندازهـ تمومــ نا تمامــ هامــ !
بهــ اندازهــ تمومــ اضافهــ موندنــ هامــ !
بهــ اندازهــ تمومــ...

دلــمــ "لبخندِ کودکیـــ" میخواد و یکــ رجعتـــِ "تمامــِ " تمامــ!


+دلمــ گــرفتهــ از خیلیا...اما...ان الله مــعنا!(کــلیکــ)



نظرات 8 + ارسال نظر
saeed شنبه 22 فروردین 1394 ساعت 21:15 http://saeeedddd.persianblog.ir/



سلام آجی باران زیبام
امیدوارم حالت خوبه خوب باشه
اگرم که زیاد میزون نیستی برات یه سورپرایز دارم که حالت رو قشنگ سر جاش میاره
چون میدونستم آهنگ های گروه چارتار رو خیلی دوست داری برات یه ریمیکس زدم همین امروز به خاطر تموم مهربونیات
امیدوارم خوشت بیاد و نابود نکرده باشم کلا چارتار رو
سعی کردم آروم آروم ریتمش رو تند کنم
تا حس خوبی پیدا کنی
آجی دیگه هم حرف های ناراحت کننده نزن
نمیتونم کسی رو که دوسش دارم رو تو این شرایط ببینم
فکر منم بکن دیگه؟؟؟
بهترینی به خدا
من که ازت دورم ولی خدا کنه اطرافیات قدرت رو بدونن
دوست دارم آجی
از ته دل
مراقب خودتو تموم مهربونیات هم باش



http://s4.faza98.com/dl/k2P4Jg/BARAN TOEE , TO.mp3

http://f98.co/t/k2P4Jg

سلام عزیز دل خواهر خوبی؟؟
ریمیکس هم عالیییییی بود
مرسیییییییی خییلیییییی مرسیییییی

ببخشید که ناراحت شدی
من اینجا سعی میکنم خودم و بنویسم ولی شما بیخیال باش باشه؟

مواظب تپش قلبت باش

دورتر از من جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 15:01 http://my14s.persianblog.ir

و انتهای این قصه سرد و سفید همیشه سبز خواهد ماند
تارسیدن سال نو،تنها یک سل‍ام خورشید باقی ست ..
هزاران تبریک پیش کش وجود سبزتان باد
**سال نو پیشاپیش مبارکـــ**

مرسی ممنونم
سالی
پر از شادی
رنگهای روشن
موفقیت
سلامتی
خوشی
و آرامش
و خوشبختی داشته باشین........آمین

پیشاپیش میبوسمت یکی این ور این اون ور رو
یادت باشه
اولین روبوسی عیدو من کردم
عیدت پیشاپیش مبارک باران خانوم

مرسی عزیزم
قربونت برم
الهی که سالی پر از موفقیت+شادی+سلامتی داشته باشی

چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 11:27 http://hesar68.blogfa.com/

ㄟ(ツ)ㄏ آخرین کامیون جک سال 93 ㄟ(ツ)ㄏ

امسال سال اسب بود و شاهزاده ى رویاهام با الاغ هم نیومد!!!
ببینم سال جدید شاید با گوسفنداش از کوه بیاد پایین...
**********
لطفا اطلاع رسانی کنید
آجیل هایی در شب عید در سطح کشور به فروش میرسد
که علاوه بر خوش رنگ و لعاب بودن وداشتن قیمت مناسب
آلوده به نوعی سم گیاهی است که با مصرف آن دچار نوعی بیماری پوستی مشابه سوختگی میشوید
که طول دوره درمان آن شش ماه تا یکسال است
ولی علایم کمی از آن تا پایان عمر با شما باقی خواهد ماند
پس لطفا خونه ما اومدید آجیل نخورید از همیناست که گفتم...
**********
دیدم همه عکس میزارین منم دلم خواست خب!!

منو میلاد عشقم همین الان یهویی ????
.دوستت دارم میییییلاد :-*
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.









██
██████
████████████
███ █ █ █ █ █ ███
████████████
████████
███
███
███ ‌
███
███
███
███ ‌
███
███
███
███
███
███ ‌
███
███
███
███████
██████████웃
روانیم خودتی!!!??
چیه خو چشم نداری ببینی...
فقط یه چند سانت بلندتر از منه ک اونم اصلا مهم نیست!
والا بخدا تفاهم مهمه!!!?? :)))
میلاد جیگرتووو
**********
غضنفر و دوستاش تو بیابون گم شده بودند غضنفر نقشه رو درآورد
و بعد از یک ربع بررسی کردن نگاهی به اطرافش انداخت و در دوردستها تپه ای رو نشون داد و گفت ما الان اونجاییم !!!!

**********
تو این زمونه که گرونی بیداد می کنه،
بابام صد هزار تومن داده می گه برو واسه عید خودتو نو نوار کن
فک کنم منظورش اینه برم نوار تفلون بخرم بپیچم دور خودم!!!!

آخرین جک سالتم مثل همیشه

الهی سالی پر از شادی و موفقیت داشته باشی عزیزم

khodai چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 00:09 http://khodai.persianblog.ir

پر از شور و سراسر مهربانی ست

کمی سبز و کمی هم آسمانی ست

شده متن تمامی خبرها

دو چشمت سومین جنگ جهانی ست !

خیلی زیباست
ممنونم

khodai چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 00:06 http://khodai.persianblog.ir

انسانیت غذا دادن به گدا نیست وقتی که به اندازه آن گدا گرسنه باشی و غذایت را به او بدهی انسانی
کمک به همنوع فراموش نشه...

همینطوره

khodai سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 23:41 http://khodai.persianblog.ir

غُصّـــه نخــــور!

حتّــی اگــــــر همــه ی عـروسـک هـا

از خـواب بیـــــدار شـونــــــــد،

مجسمــــه هـا

بـا صـــــدای بلنـــــد فکـــر کننــــد

و دیـوانـگان شفـــــــا بگیـرنـــــد،

مـن بــــاز خـودم هستـــــم

و بــــاز...

شیفتــــه ی تــــواَم


مرسی...قشنگه...

khodai سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 23:39 http://khodai.persianblog.ir

عیدم پیشاپیش بر شما دوست عزیزم مبااااااارکا باشه[ماچ][ماچ][ماچ][بغل][گل][گل][گل][گل]

مرسی خانم
ممنونم
ایشالله سال خوشی داشته باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد