خــــودم+حــــواســـم

♥واگـــویهــ هــایـــ نـسبتـاً اضطــراریـــ...♥ گفتمــ ایــ عشقــ منــ از چیز دگر میــ ترسمــ ♥

خــــودم+حــــواســـم

♥واگـــویهــ هــایـــ نـسبتـاً اضطــراریـــ...♥ گفتمــ ایــ عشقــ منــ از چیز دگر میــ ترسمــ ♥

پست136: ×× تو مردابــ گیر کردمــ ! ××

باران میگهــ:
دلمــ مردنــ میخواهد؛
میخواهمــ چند روز خود را بهــ مردنــ بزنمـــ !
گاهیــ وقتها نبودنــ از تهــ دلــ باید الاجراستــ .
مطمئناً آبــ از آبــ تکانــ نخواهد خورد،
و دنیا سکوتــ نخواهد کرد،
و حاشیهــ ایــ کمــ ،
و روزمرگیــ از دستــ و پایـــ کَـسانمــ جدا نخواهد شد!!


+ گاهیــ باید بهــ داریوشــ معتاد شد!!(کــلیکــ)

نظرات 4 + ارسال نظر
فرشید یکشنبه 23 فروردین 1394 ساعت 23:22 http://separaein.persianblog.ir

saeed یکشنبه 23 فروردین 1394 ساعت 15:40 http://saeeedddd.persianblog.ir/



سلام به بهترینم
خوبی؟؟؟
از نظرای امروزت معلومه حسابی رو فرمی
دلم برات تنگ شده بود
دروغ نگم کلی حرف آماده کرده بودم بزنم
ولی الان نمیدونم چرا ریست شدم
دفعه ی بعد مینویسم رو کاغذ که اینجوری ضایع نشم
ولی عوضش بازم برات سورپرایز دارم
دیشب برات یه ریمیکس زدم
بگو از کی؟؟؟
از خواننده ای که نمیدونی چی تو صداشه که آرومت میکنه
بله، رستاک حلاج
ولی خب به دلایلی که خودتم خوب میدونی آهنگاش رو ضرب دار و تند نکردم
آخه همه حس خوبش به صدای خستشه
ولی 13تا از بهترین آهنگاش رو با ترتیب موضوعی برات میکس کردم تا رستاک زده بشی دیگه
خودم خیلی حال کردم باهاش
امیدوارم خودتم خوشت بیاد
میدونی که چقدر دوست دارم؟؟؟
پس سعی کن بیشتر آهنگای شادی که میدم رو گوش کنی تا غمگینا
یا اگرم غمگین گوش میدی مثل من هم خونی کن با آهنگ ، قشنگ داد بزن تا خالی شی
معذرت اگه بیشتر از این کاری از دستم برات بر نمیاد
آخه ما اینجا تو وب نزدیکیم ولی خیلی دوریم از هم
اگه درست بو کشیده باشم عطرتو باید همدان زندگی کنید
ولی خب ما کرج زندگی میکنیم
موقعیتش پیش شاید نیاد خیلی از محبتات رو جبران کنم
ولی قول میدم حداقل ناراضی نذارمت
تو هم قول بده مواظب خودت باشی تا وقتمون برای باهم بودنمون بیشتر باشه
دوست دارم از ته دل
خوش بگذرون



http://s4.faza98.com/dl/f4T9Jx/GHESEYE BARAN.mp3

http://f98.co/t/f4T9Jx

به به.....سلااام داداش کوچیکهخوبی؟خوشی؟سلامتی؟
ممنونممم
لطف داری به من خیلییییییییییییییی
باشه منتظرم تا یادتون بیاد
وااااااااای رستاک جونیییییییمرسیییییییییییییییییییی خیییییللللللللیییییییییی مممممرررررررررسسسسسسییییییییی

" میدونم دوستم داری محبوب بودن بد دردیه آخه"

آهان حتما سعی میکنمممممممم

آقا شما حدس نزن شمال!!!

مواظب تپش قلبت باش


چه
بی منطق
به چشمات
میشه
عادت
کرد

ظˆط­غŒط¯53 شنبه 22 فروردین 1394 ساعت 08:07 http://razanipoem.persianblog.ir

مرگ من روزی فرا خواهد رسید))

saeed شنبه 22 فروردین 1394 ساعت 01:50 http://saeeedddd.persianblog.ir/

مردن؟؟؟
مطمئنی آب از آب تکون نمیخوره؟؟؟

شبیه قطره ی "باران" ، که آهن را نمی فهمد
دلم فرق رفیق و ، فرق دشمن را نمی فهمد

نگاهی شیشه ای دارم ، به سنگ مردمک هایت
الفبای دلت معنای نشکن را نمی فهمد
.
.
.

نزن از این حرفا آجی
شاید براتو آسون باشه ولی خب. . .


از مرگ تو جز درد مگر میماند؟؟؟
جز واژه ی برگرد مگر میماند؟؟؟

مجنون تو هستم که فقط گوش کنی
بگذاریم و باز فراموش کنی. . .
.
.
.

:::لطفا:::

الفبای دلم سالهاست تو منطق یک چیزی گم شده و دیگه نیست!!!!


ببخشید ....

شما ناراحت نباشین

اصلا حرفای من و بی خیال...لطفاً

اگر
مرا
دوست
نداشته
باشی
دراز
میکشم
و
می میرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد