خــــودم+حــــواســـم

♥واگـــویهــ هــایـــ نـسبتـاً اضطــراریـــ...♥ گفتمــ ایــ عشقــ منــ از چیز دگر میــ ترسمــ ♥

خــــودم+حــــواســـم

♥واگـــویهــ هــایـــ نـسبتـاً اضطــراریـــ...♥ گفتمــ ایــ عشقــ منــ از چیز دگر میــ ترسمــ ♥

پست149: ×× ؟ ××

باران مینویسهــ :


چرا

انقدر
از
باران
متنفرینــ ؟!؟!


+ چونــ سبکــ استراتژیمــ  تغییر نمیکنهــ ؟هانــ ؟

++یهــ شناسنامهــ دیگهــ میخوامــ !! (کـلیکــ)


نظرات 3 + ارسال نظر
روزالی پیرسون چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 ساعت 21:16 http://degardisi1.persianblog.ir/

عشق یعنى شب نخفتن تاسحر
عشق یعنى سجده ها با چشم تر
عشق یعنى سربه دار آویختن
عشق یعنى اشک حسرت ریختن
عشق یعنى سوختن یاساختن
عشق یعنى زندگى را باختن

+این آدرس وبلاگ دومه منه خوشحال میشم سر بزنی...


باشه عزیز
حتما خانم میام

saeed پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1394 ساعت 01:41 http://saeeedddd.persianblog.ir/



سوختم از تشنگی ای کاش "باران" می گرفت
در من این احساس بارآور شدن جان می گرفت

می وزید از سمت گیسوی پریشانت نسیم
بی سر و سامانیم آنگاه سامان می گرفت

دست من چنگ توسل می شد و با زلف تو
درد خود را مو به مو می گفت و درمان می گرفت

کاش می آمد دلم از مکتب چشمان تو
درس حکمت،‌ درس عفت، درس عرفان می گرفت

گر نبود این عاشقی، این انگیزه ی دلبستگی
زندگانی از همان آغاز پایان می گرفت !!



te amo hermoso


ممنون جناب سعید

شوکران چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 21:18 http://hajamoo.persianblog.ir

تمام روزنگاه من
به چشم های زندگیم خیره مانده بود
به ان دوچشم مضطرب ترسان
که ازنگاه ثابت من می گریختند
وچون دروغگویان
به انزوای بی خطر پلک ها پناه می اوردند


ممنون حاج عمو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد