خــــودم+حــــواســـم

♥واگـــویهــ هــایـــ نـسبتـاً اضطــراریـــ...♥ گفتمــ ایــ عشقــ منــ از چیز دگر میــ ترسمــ ♥

خــــودم+حــــواســـم

♥واگـــویهــ هــایـــ نـسبتـاً اضطــراریـــ...♥ گفتمــ ایــ عشقــ منــ از چیز دگر میــ ترسمــ ♥

پست167:×× مهمـترینــ مـرد ××

باران میگهــ :
هروقت بهــ اینجا 

-"پدر"یعنیــ چیــ ؟ -

کهــ  میرسمــ کمــ میارمــ ...لالــ!!!

روزتــ مبارکــ .....با دلــ و جونمــ دوستتــ دارمــ 

تمومــ زندگیمـــ فدایــ لبخندتـــ "تنها مذکــرمهمــ قلبــ و روحمــ"


+ بابا"محمد"منــ "باران" توییــ!!


++ منــ را زیاد دوستــ داشتهــ باشــ پدر !
     تو تنها مردیــ هستیــ کهــ دوستــ داشتنتــ بیــ دلیلــ استــ ؛
    و بوسهــ هایتــ بویــ صداقتــ میدهد.

نظرات 19 + ارسال نظر
ح پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 20:43

http://hagheghat.persianblog.ir

مانگــ_ــه شــ_ــو چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 ساعت 10:25 http://kurd123.persianblog.ir

دوستت دارم رانه آنقدر زود بگوکه هنوز دوستت نداشته باشد
نه آنقدر دیرکه دیگری را جای تو دوست داشته باشد


منتظر حضورت در وبم هستم


مرسی از شما

زهراجوووووون سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1394 ساعت 17:36 http://abani001380.blogfa.com

likeeeeee

tnx

پرنسس تنها دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 ساعت 15:46

به بخت گشایی من شککککککک نکن خخخخخخخخخ

بعله سرماش هم خوبه...من عااااااااااشق بارونم...شماهم مستثنا (وااااااای چقدسخته این کلمه خخخخخ)نیستید آخه اسمت بارونه

آنتی هیستامین نیازی نیست..همون اکسپکترانت واسه خارش گلو کافیه...دگزامتازون هم زدم لامصب خوب که میزنی چندساعت بعدش درد میگیره جاش خخخخخخ
من سوپ دوس دارم باران...الانم خوردم واومدم وبلاگت خخخخخخخخ جات خالی

همونو شک دارممممم

یس همینطوره

"آخ ....اگه بارون بزنه (آیکن دلتنگ نداره) اینجا.."

وااااااای.....میترسم

من دوس ندارمممممم

نوش

پرنسس تنها دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 ساعت 15:27

باران این بدین شرح که گفتی خیلی باحال بود خخخخخخخخ
ممنونم ازهردوتون باران جونم

یس...
خواهش میکنم پرنسس

پرنسس تنها دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 ساعت 15:05

اصلاح شد خانمی خخخخخ
خوبم یه کوچولو سرماخوردم

مرسی خانم

آنتی هیستامین بخور....گل گاوزبون..
اه اه اه ..سوپ

پرنسس تنها دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 ساعت 15:03

سلااااااام بارارن جونم...ظهرت بخیر
باران دیروز اینجا یه بارونی اومدکه نگووووووو...رفتم زیربارون امروزم سرماخوردم خخخخخخخ
خوبی؟خوش میگذره؟


سلام علیکم
پرنسس جان عزیز

خوش به حالتوننننننننننننننن
من دلم واسه بارون تنگ شده
خیلللییییییییی

سرماش هم خوشمزه ست

پرنسس تنها دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 ساعت 15:00

خوشحال شو !عاشق شما هستم من!
هرچند که ازشما جداهستم من
من عاشق هرکسی شدم ازدواج کرد
می بینی عجب بخت گشا هستم من[خنده][خنده]


عجب بخت گشایی دارم بنده

شوکران دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 ساعت 14:40 http://hajamoo.persianblog.ir

بی قرارتوام ودردل تنگم گله هاست
اه بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست
مثل عکس رخ مهتاب که افتاده دراب
دردلم هستی وبین من وتوفاصله هاست
باران جان به پرنسس بگو چندبارازدیروزاومدم نتونستم کامنت بزارم
ما دوستش داریم هرگزتنهاش نمیزاریم


سلام عموجان
حتما بهش میگم

behdone دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 ساعت 11:28 http://behdone.persianblog.ir

وبلاگ ساده و دلنشینی دارید،شاد و پیروز باشید.

ممنون....ایضاً شما

پرنسس تنها یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 ساعت 14:58

سر باران به سلامت باشد
ما کویری ها را
به لب تب زده پنجره عادت باشد ..


ببار برایم
تو که هزاران
چشممه جوشان
پشت مردمکهایت
پنهان داری

پرنسس تنها یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 ساعت 14:40

مثل آدمی شده‌ام که آتش گرفته،
اگر بایستد،
می‌سوزد،
اگر بدود،
بیشتر می‌سوزد ..
علیرضا روشن


مستییییییییی!!!!

ط¸ث†ط·آ­ط؛إ’ط·آ¯53 یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 ساعت 12:26 http://razanipoem.persianblog.ir


ممنون

پرنسس تنها یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 ساعت 07:55

وقتی یه دخــتــر موهاشـــو درستـــــ نمیکنه ... به خـــودش نمیرسه...

زیاد آرایــــش نمیکنه...وقتی با دوستاش بیرون نمــــیره ...

وقتی دیگه از شــــور و حــــالش خبـــری نیستـــــ ...

وقتی دیگه براش مهــــم نیستند دیگران ...

وقتی با هر لباســـی میره بیرون و براش مهم نیستــــ نگاه دیگران ...

وقتی از خودش دستــــ میکشه ...

وقتی شــبونه مثه دیوونه ها با آهنگــ گوش دادن و با چشـــمای خیس خوابش میبره ...

وقتی درد میکشه و دلش میشــکنه ونمیتونه کاری کنه و فقط نگـــاه میکنه و سکوت ...

وقتی از آینده دستــــ میکشه ...

این دخــــــتر داره مثه آدم برفـــی چــیکه چـــیکه آبــــ میشه ...اینقــــدر درکش ســــخته؟؟؟



پرنسس تنها یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 ساعت 07:31

مقداری طناب در خانه هست !



میای طناب بازی ؟



یا گره اش بزنم به سقف . . .


ای ترس تورا شکر
که با ای همه تردید
یکبار نیاویختم از سقف طنابی

عشق یکی خدام یکی شنبه 12 اردیبهشت 1394 ساعت 21:22 http://honarkadehnew.persianblog.ir

روزه همشووووووووووووووووووووووووووووووووون موباررررررررررک


ممنونم از شما

بله
مبارکککککککککهههههه

پرنسس تنها شنبه 12 اردیبهشت 1394 ساعت 15:28

سلاااااااااااااااام باران جون
عیدوبهت تبریک میگم وروزپدربه بابای گلت تبریک میگم...همیشه سایشون بالا سرتون باشه



باران امروزبه باباگفتم باباپول بده برم برات کادوبخرم خخخخخخخ پشیمون شد گفت خودت کادوی منی خخخخخخخخ(اذیتش کردما...کادوشو4روزپیش خریده بودم)


سلام پرنسس عزیز
ممنونمممممم
منم به پدر محترم و عزیزت
تبریک میگم
ایشالله سایه شون
بالاسرت باشه

شوکران شنبه 12 اردیبهشت 1394 ساعت 07:55 http://hajamoo.persianblog.ir

سلام باران عزیز میلا دمولا علی وروز پدرمبارک


سلام عموجان
منم تبریک میگم به شما

نیلوفر جمعه 11 اردیبهشت 1394 ساعت 15:05 http://emco37.mihanblog.com/

باران از ته دل،
*عیدت مبارک*
به منم سر بزن

ممنون ازشما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد