خــــودم+حــــواســـم

♥واگـــویهــ هــایـــ نـسبتـاً اضطــراریـــ...♥ گفتمــ ایــ عشقــ منــ از چیز دگر میــ ترسمــ ♥

خــــودم+حــــواســـم

♥واگـــویهــ هــایـــ نـسبتـاً اضطــراریـــ...♥ گفتمــ ایــ عشقــ منــ از چیز دگر میــ ترسمــ ♥

پست 218 :×× باید ××

باران مینویسهــ :
دیگهــ باید 

رفت...
دیگهــ باید
 نبود ...
دیگهــ باید
از همهــ چیــ گذشتــ ...
باید 
دور شد ...
دور ..دورِ دورِ دور ...

+ کوروســ یغماییــ راستــ خوندهــ کهــ "گلــ یخــ تویــ دلمــ جوونهــ کردهــ. ."

نظرات 4 + ارسال نظر
esmail شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 22:54 http://tanhaee29.mihanblog.com/

باران را دوست دارم
اشکهای تنهایی خداست که بر تنهاییم میبارد
تا یادم بیاورد که من تنها تنهای این دنیا نیستم

ممنون

کوله پشتی شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 20:54 http://maryam41170.persianblog.ir/

دلایل با ارزش بودن دختر به گفته دکترشریعتی: دختر اگرپرنده آفریده میشد، حتما "طاووس"بود.

فرشید دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 13:15

اینجا بارون بارید
یاد شما افتادم
پایدار باشید و شاد دوست گرامی

بله اینجا از شب عید فطر بارون بود تا امروز صبح!

ممنونم
سلامت و تندرست باشید

کوله پشتی جمعه 26 تیر 1394 ساعت 22:37 http://maryam41170.persianblog.ir/

ععععععع گل یخ توی دلم جوونه کرده رو گفتی یاده این اهنگهافتادم..وای چقدر گوش میداد..الان برم دانلود کنم..آخخ جون..مهربونم فکر کنم دیشب خوابت رومیدیدم میگفتی ک همه خوبن..انشالله ک خوب باشید.
میدونم منظورت از دور ددور درور کجاست..من هم گم شدن رو ترجیح میدم گاهییی ولی نمیشه باید موند و ساخت عزیز دلم.


قربانت مریم جان
سلامت باشی

آره
گاهی باید رفت
اما
به کجا؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد